[NL]Airsoft.com

Switch to desktop Register Login

Welcome, Guest
Username Password: Remember me
  • Page:
  • 1

TOPIC: BB's

BB's 1 year, 11 months ago #3010

hallo,
ik heb al een airsoft wapen, maar mijn bb's zijn op.
als ik vanuit de US bb's bestel, en de douane controleert het paketje, komt deze er dan door heen, of neemt de douane ze in beslag?

voor de gene die het willen weten deze wou ik kopen: store.bbairsoftgun.com/2000ct6mmbbs.html

groeten robin.

Re:BB's 1 year, 11 months ago #3011

• SlickAxe
  • Airsoft rocks!
Heej Orb,

BB's zijn opzich natuurlijk niet illegaal in Nederland. Ik denk dat je dus weinig problemen zult ondervinden.

Je BB keuze is wel heel belangrijk voor het goed functioneren van je AEG. BB's zijn al aardig goedkoop, bespaar daar dus niet op en kies voor een goed merk.

Bij het volgende adres koop ik altijd mijn BB's: www.begadi.com Zeer veel keus, tegen een goede prijs en de volgende dag in huis. Zij zitten namelijk in Duitsland. Tevens een sponsor van nlairsoft.com, neem er dus gerust een kijkje.

Wat betreft je BB keus, je weet dat in Belgie enkel Biologische BB's zijn toegestaan?
Dank dan aan de merken Madbull Bio, BIOVAL en Biostar voor goede Bio BB's!

Succes!

Meer vragen over BB's, stel ze hier! De post heb ik wel even verplaatst naar het nieuwe spelers gedeelte op dit forum...
Last Edit: 1 year, 11 months ago by SlickAxe.

Re:BB's 1 year, 10 months ago #3023

zelf speel ik al paar jaar mee en ga zelf het liefst voor HIDD bb's deze zijn niet te duur maar perfecte kwaliteit ook green-devil is goed en bioval

biostar raad ik je heel erg af. deze wordt in airsoft wereld ook wel bio-crapp genoemd. ze hebben niet precies ronde bb's waardoor je snel problemen met magazijn of replica hebt. vooral als je presission barrel erin hebt zitten is deze echt af re raden omdat je dan veel verstoppingen zult ondervinden wat ten nadele van je gearbox is.

zelf bestel ik mijn spullen bij uxp.be of airsoftstore.eu maar voor green-devil bestel ik ook bij begadi

Re:BB's 1 year, 10 months ago #3024

• SlickAxe
  • Airsoft rocks!
Ik meende dat de eerste lichting van biostar crap was, maar de kwaliteit van nu schijnt best goed te zijn eigenlijk.

Zelf verkies ik iig liever bioval en green-devil boven HIDD en biostar...
  • Page:
  • 1
Moderators: SlickAxe, cosanostra
Time to create page: 0.16 seconds

Copyright 2002-2012 [NL]Airsoft.com | All rights reserved | Created by [NL]Airsoft.com

Top Desktop version